4 de maig 2014

pa d'àngel




Puc semblar-te distreta,
càlida o airosa
bé perquè vinc del país de les meravelles,
o bé perquè el meu nom comença i acaba per A. 

Tot el que sé és que sóc lliure i llunàtica
que a vegades em llevo amb el peu dret
i a vegades amb l'esquerre;
que m'estiro sovint i arronso les mànigues 
meditant sense meditar.
Que faig veure que ric quan ploro,
que prenc copes de martini sense llimona,
que a vegades menjo pa d'àngel,
perquè és dolç per dintre i per fora.

Sé que puc semblar-te,
per moments,
allò que no vull arribar a ser;
però també sé que només semblo
allò que jo vull semblar.

Tu ho dius i ho cantes 
amb la teva (aquesta si, càlida i airosa)
veu de mestre de la música:
"Les millors coses a la vida són gratis"
Recorda'm-ho per si de cas alguna vegada
me n'oblido i em converteixo
en algú que no sóc.

2014.

1 comentari:

  1. què vol dir " aquesta sí?? " com si la teva no fos preciosa !!!!!!!!!!
    molt maco ( tret d'això)

    ResponElimina